onsdag 8 februari 2012

Nu är det dags igen...

Vår orkidé på badrummet den har fullt med nya knoppar som blommar och fler är på väg. Det är första gången för mig att jag lyckas få den till att blomma om. Den måste verkligen trivas. Detta är orkidén som vi fick i inflyttningspresent så det är extra roligt.



Sedan inte så trevliga nyheter. Det är dags för min 5:e operation av mina öron. Nu är det "third look" på vänster öra. Tyvärr verkar det som cholesteatomet har kommit tillbaka. Jag har misstänkt detta, samt att jag var på en MR för ett tag sedan som kan visa på växt. En del dagar har jag drabbats av plötslig yrsel. Vet ej om det kan ha något samband. Typiskt att det inte blivit bra. Hatar att bli opererad, verkligen, narkos är värst, ligga där helt utlämnad för alla...Tur dock att sjukvården finns för oss som behöver...och annars hade jag ju varit utan jobb också :)

Inga kommentarer: